Ga direct naar de inhoud.

Psychologie, relatietherapie en coaching in Delft

Heb je vragen of wil je je aanmelden, stuur dan een e-mail aan info@peptalk-psychologen.nl. Wij nemen dan zodra mogelijk contact met je op.

Acute problematiek

Buiten kantoortijden is er geen sprake van continue bereikbaarheid. Voor de eigen cliënten zijn wij in dringende gevallen bij uitzondering bereikbaar. De basis GGZ is niet bedoeld voor crisisopvang. Neem daarom in geval van acute ernstige problematiek contact op met de eigen of dienstdoende huisarts. Deze kan zo nodig de crisisdienst inschakelen. Bij levensbedreigende situaties: bel 112.

Locatie

De praktijk is gelegen in het centrum van Delft
Peptalk | Praktijk voor psychologie, relatietherapie en coaching
Rietveld 45
2611 LG Delft
Mobiel  06 - 25 26 73 73 (uitsluitend in dringende gevallen)
E-mail  info@peptalk-psychologen.nl
Zorgmailnr: 500074185@lms.lifeline.nl
AGB code praktijk: 94-(0)60704  

Actuele wachttijden

Vanwege grote toeloop hebben wij moeten besluiten tot een tijdelijke aannamestop voor nieuwe cliënten. Wij hanteren daarbij geen wachtlijst. U kunt ook kijken op de website voor vrijgevestigde GGZ professionals in de regio: www.psyzorghoflanden.nl.

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

Welke gegevens zijn nodig om een behandeling te starten?

Het is verplicht om voorafgaand aan de start van de behandeling de volgende gegevens in het dossier op te nemen: je verzekeringsgegevens en je BSN-nummer. Bij het eerste bezoek wordt naar je identiteitsbewijs gevraagd (paspoort, rijbewijs of ID-kaart). Ook hebben we een verwijskaart van je huisarts, bedrijfsarts of medisch specialist nodig om je behandeling voor vergoeding door je ziektekostenverzekeraar in aanmerking te laten komen.

Mocht je een gemaakte afspraak niet kunnen nakomen, dan word je verzocht om minimaal 24 uur van tevoren af te bellen, een sms te sturen of te mailen. Hoe tijdiger je afzegt, hoe meer kans dat we de gereserveerde tijd nog aan een andere cliënt kunnen besteden.

Bij een te late afzegging of niet verschijnen op de afspraak (no show) zijn we helaas genoodzaakt de gereserveerde spreekuurtijd rechtstreeks aan de cliënt in rekening te brengen. Deze wordt namelijk niet door de verzekeraar vergoed.

Formele aspecten

Disclaimer